رابطه ساده و چندگانه بین راهبردهای یادگیری، خودکارآمدی با مدیریت زمان و مکان مطالعه دانش-آموزان متوسطه

دوره 1395، شماره 3، تیر 1395، صفحه 1-15

محمد مهدی بابائی منقاری؛ عادل زاهدبابلان؛ مهدی معینی مکیا؛ علی خالق خواه


بررسی دیدگاه معلمان در خصوص وضعیت صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر تهران

دوره 1395، شماره 4، آذر 1395، صفحه 1-10

زینب مقدسی؛ محمد جوادی پور؛ مرضیه دهقانی


اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر طرح‌واره درمانی بر طرح واره های ناسازگاراولیه

دوره 1396، شماره 7، اسفند 1396، صفحه 2-14

فاطمه زرین کلاه؛ سهراب صادقی؛ محمدرضا صالحی


بررسی دیدگاه معلمان در مورد میزان انعکاس مفاهیم "سبک زندگی تمدن ساز اسلامی ایرانی پیشرفت" در محتوای کتابهای دوره ابتدایی

دوره 1398، شماره 10، فروردین 1398، صفحه 2-23

میر بشیر همت یار؛ رضا نوروزی؛ فرشید اشرفی؛ زین العابدین درویشی؛ امین شیخ کانلوی میلان


شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانش‌آموزان دوره متوسطه (شهرمشهد)

دوره 1395، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 4-26

-

سید کمال حسینی؛ مهناز بزمی؛ شهربانو رحمتی؛ رویا قوامی


کارورزی با رویکرد پژوهش روایی: الگویی نو در توسعه حرفه ای معلمان

دوره 1395، شماره 4، آذر 1395، صفحه 11-32

اسماعیل جوکار؛ سیده نجمه مولایی؛ زهره عمادی


بررسی رابطه‌ی بین سلامت سازمانی مدارس و رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی

دوره 1394، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 12-21

حسین علی نژاد؛ حکیمه السادات شریف‌زاده؛ سهیلا هاشمی


میزان رعایت اصول روانشناختی در تدوین کتاب علوم دوم ابتدایی از نظر معلمان زن شهر‌های اصفهان و تهران

دوره 1395، شماره 5، اسفند 1395، صفحه 14-28

فاطمه احمدی دهرشید؛ احمدرضا نصر اصفهانی؛ احمد عابدی


بررسی رابطه بین سبک رهبری توزیع شده مدیران و نگرش دبیران مقطع متوسطه شهر گناباد نسبت به تغییرسازمانی

دوره 1397، شماره 8، فروردین 1397، صفحه 19-42

مرتضی هجرتی؛ حسن رضا زین آبادی؛ محمدرضا بهرنگی


بررسی مقایسه کیفیت یادگیری دانش آموزان قبل و بعد از هوشمندسازی مدارس از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر یاسوج

دوره 1396، شماره 6، فروردین 1396، صفحه 36-59

مصطفی باقریان فر؛ حامد آذربو؛ محمدامین جعفری؛ بهنام بهزادیان؛ علی دانشی جو؛ قدرت اله جهانبخش


تدریس به منزله ی عملی فرهنگی

دوره 1398، شماره 11، مهر 1398، صفحه 17-42

صدیقه کاظمی