آذربو، حامد بررسی مقایسه کیفیت یادگیری دانش آموزان قبل و بعد از هوشمندسازی مدارس از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر یاسوج [دوره 1396، شماره 6، 1396، صفحه 36-59]
آذری، روشنک مقایسه طرح مبحث «گویش» در کتابهای نظام متوسطه قدیم و جدید و بررسی ریختشناسی اسم و ضمیر در گویشهای مرکزی ایران [دوره 1397، شماره 9، 1397، صفحه 2-20]
آذری، روشنک سامانه یادگیری الکترونیکی(LMS) دانشگاه فرهنگیان: بررسی مزایا و معایب بر اساس تجربیات استادکاربر(1399-1394) [دوره 1399، شماره 13، 1399، صفحه 68-90]
آزاددیسفانی، زهرا چالش های ارزشیابی کیفی درحوزه اجرا و آموزش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 61-80]
آزاددیسفانی، زهرا بررسی ویژگی های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس خرد در دانشجو معلمان [دوره 1399، شماره 12، 1399، صفحه 155-174]
آزاددیسفانی، زهرا رابطه فرایندهای تحصیلی معطوف به خود و عملکرد تحصیلی: پژوهشی مروری [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 121-146]
آزموده، معصومه مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر پرخاشگری جسمانی، رابطه ای و کلامی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 92-112]
آقاجانی، سیف الله پیشبینی سبک تدریس فعال بر اساس سبکهای تفکر معلمان مدارس ابتدایی شهرستان آمل [دوره 1398، شماره 10، 1398، صفحه 106-128]
آقازیارتی، علی اثربخشی مداخله همکاری خانه و مدرسه (FAST) بر خودکارآمدی و استرس والدگری مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیشده [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 1-21]
ا
اچرش، شیدا نقش و جایگاه فابل در آموزش کودکان 6 تا 12 سال(با نگاهی به فارسی خوانداری سوم وچهارم ابتدایی) [دوره 1396، شماره 6، 1396، صفحه 60-77]
احتشام، زهرا بررسی اثر خودپنداره مدیران مدارس بر یادگیری سازمانی با میانجیگری اخلاق حرفهای [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 145-167]
احتشام، زهرا رابطه کانون کنترل و مسئولیتپذیری اجتماعی با میانجیگری اخلاق حرفهای در بین معلمان ابتدایی شهرری [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 69-91]
احمدیان، معصومه پیشبینی سبک تدریس فعال بر اساس سبکهای تفکر معلمان مدارس ابتدایی شهرستان آمل [دوره 1398، شماره 10، 1398، صفحه 106-128]
احمدی دهرشید، فاطمه میزان رعایت اصول روانشناختی در تدوین کتاب علوم دوم ابتدایی از نظر معلمان زن شهرهای اصفهان و تهران [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 14-28]
اخگر، مسعود بررسی نقش ویژگی های شخصیتی در پیش بینی سبک های مقابله با استرس در دانشجویان پسر [دوره 1396، شماره 6، 1396، صفحه 78-93]
اردستانی بالائی، زهرا اثربخشی درمان هیجان مدار بر بهزیستی روانشناختی، پذیرش اجتماعی و کفایت اجتماعی معلمان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 147-168]
ارغند، یلدا مقایسه دانش آموزان دارای اضافه وزن با دانش آموزان عادی از لحاظ همجوشی شناختی، درگیری تحصیلی و لذت از فعالیتهای بدنی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 132-145]
اسدی، مسعود رابطه ابعاد کیفیت زندگی کاری و جو سازمانی با رفتارشهروندی سازمانی دربین معلمان [دوره 1399، شماره 13، 1399، صفحه 19-36]
اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا نقش ورزش در میزان ناهنجاری رفتاری دانش اموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهر مشهد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 62-75]
اسماعیلی شاد، بهرنگ بررسی رابطه بین زیرسامانه های مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی سازمانی در کارکنان اداره آموزش پرورش بجنورد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 30-47]
اشرفی، فرشید بررسی دیدگاه معلمان در مورد میزان انعکاس مفاهیم "سبک زندگی تمدن ساز اسلامی ایرانی پیشرفت" در محتوای کتابهای دوره ابتدایی [دوره 1398، شماره 10، 1398، صفحه 2-23]
اشرفی، فرشید سنجش وضعیت موجود مؤلفههای تدریس اثربخش از دیدگاه دبیران مدارس متوسطه اول [دوره 1398، شماره 10، 1398، صفحه 67-90]
اصغری، ملیحه بررسی ارتباط عملکرد خانواده با مسئولیت پذیری اجتماعی در دانشجویان دختر دانشگاه قم [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 168-186]
افلاکی فرد، حسین مقایسه سازگاری اجتماعی و ادراک از محیط در بین دانشآموزان ابتدایی کلاسهای چندپایه و عادی در شهرستان فیروزآباد [دوره 1398، شماره 11، 1398، صفحه 105-124]
اکملی، مهسا بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانشآموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 90-104]
امیرتاش، علی محمد تاثیر دو روش تدریس سنتی وتلفیقی درس تربیت بدنی بر یادگیری درس ریاضی ومهارتهای بنیادی دانشآموزان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 2-13]
امین یزدی، سید امیر پدیدار شناسی عدم الگوپذیری اخلاقی از معلم: تجربه زیسته دانشآموزان چند ملیت در شهر مشهد [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 202-222]
اناری نژاد، عباس رابطه خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی دانشجو-معلمان فرهنگیان استان فارس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 80-95]
ایرانمنش، زهرا بررسی پیشبینی پذیری فرسودگی شغلی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و خودکارآمدی در معلمان ابتدایی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 57-68]
ایرانی، سمانه اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی [دوره 1397، شماره 9، 1397، صفحه 145-165]
ایزدیان، الهه پیش بینی اهمالکاری تحصیلی براساس رفتارهای قلدری، قربانی و جوعاطفی خانواده در نوجوانان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 262-283]
ایمانپور، فرناز تأثیر تکرار فعالیت های گفتاری زبان انگلیسی با استفاده از تکنیک 4/3/2 بر روانی و صحت گفتار دانش آموزان تیزهوش خراسان جنوبی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 223-239]
ایمانی، جواد بررسی رابطه هوش هیجانی و کیفیت زندگی کاری با خلاقیت کارکنان آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس [دوره 1397، شماره 8، 1397، صفحه 128-150]
ب
بابائی منقاری، محمد مهدی رابطه ساده و چندگانه بین راهبردهای یادگیری، خودکارآمدی با مدیریت زمان و مکان مطالعه دانش-آموزان متوسطه [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 1-15]
بابائی منقاری، محمد مهدی بررسی وضعیت اشتغال دانشآموختگان علوم تربیتی [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 43-60]
بادله، علیرضا عوامل مؤثر بر بکارگیری ابزارهای ارتباطی ناهمزمان در دانشجویان کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 59-91]
بارانی، زینب بررسی رابطه بین اضطراب کرونا با انزوای تحصیلی و مهارت شناختی دانش اموزان متوسطه اول شهر سرخس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 1-12]
باقری، محمد مهدی بررسی نقش واسطهای نشاط ذهنی در رابطه بین ذهن آگاهی و خودمتمایزسازی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 191-211]
باقریان فر، مصطفی نظارت والدین بر تکالیف درسی و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی درس املاء و ریاضی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 111-121]
باقریان فر، مصطفی بررسی مقایسه کیفیت یادگیری دانش آموزان قبل و بعد از هوشمندسازی مدارس از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر یاسوج [دوره 1396، شماره 6، 1396، صفحه 36-59]
بایکان، عارف دوزبانگی در نظام آموزشی ایران (بررسی اجمالی عملکرد تحصیلی، هویت و تطبیق با نظام های آموزشی سایر کشور ها) [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 81-104]
برزگر بفرویی، کاظم رابطهی بین باورهای معرفتشناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانشجو- معلمان [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 43-48]
برزگر بفرویی، کاظم رابطهی بین باورهای معرفت شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانشجو- معلمان [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 64-74]
برزگر بفرویی، مهدی رابطهی بین باورهای معرفتشناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانشجو- معلمان [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 43-48]
برزگر بفرویی، مهدی رابطهی بین باورهای معرفت شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانشجو- معلمان [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 64-74]
بزمی، مهناز شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانشآموزان دوره متوسطه (شهرمشهد) [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 4-26]
بزمی، مهناز ارزیابی تاثیر بازی های رایانه ای ملی بر رشد هوش فرهنگی و حس نوع دوستی دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان اسفراین) [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 43-68]
بنی اسدی، محمد رابطه ویژگی های شخصیتی والدین با خوشبینی و مهارت ارتباطی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 1398، شماره 11، 1398، صفحه 2-16]
بنی سی، پریناز اثربخشی درمان هیجان مدار بر بهزیستی روانشناختی، پذیرش اجتماعی و کفایت اجتماعی معلمان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 147-168]
بهادران، حمید نظارت والدین بر تکالیف درسی و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی درس املاء و ریاضی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 111-121]
بهجتی اردکانی، فاطمه بررسی نقش واسطهای نشاط ذهنی در رابطه بین ذهن آگاهی و خودمتمایزسازی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 191-211]
بهرامی پور اصفهانی، منصوره مقایسه اثر بخشی درمان فعالسازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]
بهرنگی، محمدرضا بررسی رابطه بین سبک رهبری توزیع شده مدیران و نگرش دبیران مقطع متوسطه شهر گناباد نسبت به تغییرسازمانی [دوره 1397، شماره 8، 1397، صفحه 19-42]
بهزادیان، بهنام بررسی مقایسه کیفیت یادگیری دانش آموزان قبل و بعد از هوشمندسازی مدارس از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر یاسوج [دوره 1396، شماره 6، 1396، صفحه 36-59]
بهشتی زاده بافقی، سیده عطیه ب مقایسه اثربخشی شیوه ایفای نقش و قصه گویی بر مهارت های زندگی مستقل و ابراز وجود حرفه آموزان کم توان ذهنی (پژوهش تک آزمودنی) [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 13-33]
پ
پاک مهر، حمیده اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس، خودانتقادی و تنظیم هیجان معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه در زمان همه گیری کرونا [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 159-182]
پاک مهر، حمیده مقایسه اثربخشی شیوه ایفای نقش و قصه گویی بر مهارت های زندگی مستقل و ابراز وجود حرفه آموزان کم توان ذهنی (پژوهش تک آزمودنی) [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 13-33]
پرهوده، فرزاد فراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامونِ نقش نهاد خانواده در بزهکاری، جرم و اعتیاد به مواد مخدر فرزندان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 134-158]
پورجعفری، حجت الله بررسی اثر بخشی آموزش درمان پذیرش و تعهد بر استرس تحصیلی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 171-190]
پورروستایی اردکانی، سعید بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانشآموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 90-104]
پورطاهری، فروغ بررسی ویژگی های روانسنجی فرم کوتاه مقیاس خرد در دانشجو معلمان [دوره 1399، شماره 12، 1399، صفحه 155-174]
پورقاز، شیرین چالشها و مشکلات مربیان پیش دبستانی [دوره 1397، شماره 9، 1397، صفحه 129-144]
ت
تربتی نژاد، حسین اثربخشی قصهگویی بر میزان هوش اخلاقی و گنجینه لغات دانشآموزان پایه دوم دبستان [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 105-123]
تربتی نژاد، حسین پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر اساس انگیزه پیشرفت و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 24-42]
تربتی نژاد، حسین بررسی رابطه بین اضطراب کرونا با انزوای تحصیلی و مهارت شناختی دانش اموزان متوسطه اول شهر سرخس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 1-12]
ترشیزی، بهاره بررسی دلایل عدم مشارکت معلمان راهنما در اجرای طرح کارورزی دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان: مورد رشته علوم تربیتی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 33-51]
ترکان، هاجر مقایسه اثر بخشی درمان فعالسازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]
تمجیدفر، عطیه اولویت بندی عوامل موثربرانگیزش شغلی دانشجویان رشته ی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد بر اساس نظریه هرزبرگ [دوره 1396، شماره 6، 1396، صفحه 114-133]
توسلی، اسماعیل رابطه بین اخلاق حرفه ای و تعهد سازمانی با نقش میانجی فرهنگ سازمانی در مدارس [دوره 1397، شماره 9، 1397، صفحه 21-39]
توسلی، اسماعیل بررسی تاثیر رسانههای اجتماعی بر برند مدارس (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام مدارس ابتدایی شهر اصفهان) [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 22-42]
توماج، عبدالجلال چالشها و مشکلات مربیان پیش دبستانی [دوره 1397، شماره 9، 1397، صفحه 129-144]
ث
ثالث، ابوبکر تأملی در نقش عوامل سهگانه تقویت بر ابعاد تربیتی با الهام گرفتن از نظریه یادگیری اجتماعی و آموزههای دینی [دوره 1399، شماره 13، 1399، صفحه 54-67]
ثالثو، ابوبکر پدیدار شناسی عدم الگوپذیری اخلاقی از معلم: تجربه زیسته دانشآموزان چند ملیت در شهر مشهد [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 202-222]
جباری دانشور، انیسه مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر پرخاشگری جسمانی، رابطه ای و کلامی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 92-112]
جدیدی کوهبنانی، احمد بهبود کیفیت مؤلفههای نظام آموزش عالی با بهرهگیری از مدلِ مدیریتِدانش (با تأکید بر فرآیند یاددهی- یادگیری)(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان حوزهی جنوبشرق کشور) [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]
جرفی، محسن بررسی تأثیر درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشانگان اختلالات روانی در دانشجویان دختر مجرد دانشگاه فرهنگیان اهواز [دوره 1397، شماره 8، 1397، صفحه 1-18]
جزایری، فاطمه نگرش سنجی تکنولوژی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان گتوند(خوزستان) در درس علوم تجربی در سال تحصیلی 1398-1397 [دوره 1397، شماره 8، 1397، صفحه 108-127]
جعفری، محمدامین بررسی مقایسه کیفیت یادگیری دانش آموزان قبل و بعد از هوشمندسازی مدارس از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر یاسوج [دوره 1396، شماره 6، 1396، صفحه 36-59]
جعفری، مهدی نظارت والدین بر تکالیف درسی و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی درس املاء و ریاضی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 111-121]
جعفری ثانی، حسین جایگاه برنامه درسی روییدنی در بین معلمان ابتدایی شهر مشهد و ضرورت پرداختن به آن [دوره 1397، شماره 9، 1397، صفحه 90-128]
جلال زاده، محمد بررسی رابطه استرس شغلی با عملکرد شغلی معلمان دوره ابتدایی [دوره 1399، شماره 12، 1399، صفحه 115-132]
جهانبخش، قدرت اله بررسی مقایسه کیفیت یادگیری دانش آموزان قبل و بعد از هوشمندسازی مدارس از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر یاسوج [دوره 1396، شماره 6، 1396، صفحه 36-59]
جوادی پور، محمد بررسی دیدگاه معلمان در خصوص وضعیت صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 1-10]
جوکار، اسماعیل کارورزی با رویکرد پژوهش روایی: الگویی نو در توسعه حرفه ای معلمان [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 11-32]
چ
چوبگین، علیرضا بررسی رابطهی مؤلفههای سه گانه باورهای انگیزشی و عملکرد خانواده با اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان متوسطه دوره دوم برخوار [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 210-232]
ح
حاجی رستملو، حوریه تاثیر دو روش تدریس سنتی وتلفیقی درس تربیت بدنی بر یادگیری درس ریاضی ومهارتهای بنیادی دانشآموزان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 2-13]
حبیبی بردبری، رضا تحلیل محتوای ارتباط بین تصاویر و متن نوشتاری کتاب درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی [دوره 1396، شماره 6، 1396، صفحه 94-112]
حسن زاده، سمیه مدلیابی تاثیر فرهنگ اخلاقی و جو سازمانی بر کیفیت زندگی کاری معلمان با نقش میانجی اعتماد سازمانی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 58-79]
حسنی، حسین اقدام پژوهی، راهبردی برای توسعه حرفهای معلمان فکور [دوره 1398، شماره 10، 1398، صفحه 24-44]
حسین پور، سمانه بررسی دلایل عدم مشارکت معلمان راهنما در اجرای طرح کارورزی دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان: مورد رشته علوم تربیتی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 33-51]
حسین پور، محمدرضا اثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب امتحان و خودکارآمدی دانش آموزان پایه دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 240-256]
حسین پور یزدانی، الهه جایگاه برنامه درسی روییدنی در بین معلمان ابتدایی شهر مشهد و ضرورت پرداختن به آن [دوره 1397، شماره 9، 1397، صفحه 90-128]
حسینی، سید کمال شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانشآموزان دوره متوسطه (شهرمشهد) [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 4-26]
حسینی، مهسا بهبود کیفیت مؤلفههای نظام آموزش عالی با بهرهگیری از مدلِ مدیریتِدانش (با تأکید بر فرآیند یاددهی- یادگیری)(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان حوزهی جنوبشرق کشور) [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]
حسینی مهرآبادی، حکیمه سادات بررسی ارتباط عملکرد خانواده با مسئولیت پذیری اجتماعی در دانشجویان دختر دانشگاه قم [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 168-186]
حسینی نسب، سیدداوود مقایسه اثربخشی بازی درمانی گروهی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر پرخاشگری جسمانی، رابطه ای و کلامی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 92-112]
حمیدی پور، رحیم پیش بینی اهمالکاری تحصیلی براساس رفتارهای قلدری، قربانی و جوعاطفی خانواده در نوجوانان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 262-283]
حیدری، عبدالحسین ارزیابی مدیریت کلاس های درس چندپایه مدارس ابتدایی از دیدگاه راهبران آموزشی [دوره 1399، شماره 13، 1399، صفحه 2-18]
حیدری، مریم بررسی چالش های برنامه درسی کارورزی (1) در شرایط کرونایی از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 2-23]
حیدری توپکانلو، سمیه بررسی رابطه بین زیرسامانه های مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی سازمانی در کارکنان اداره آموزش پرورش بجنورد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 30-47]
خ
خاکسار ازغندی، عبداله بررسی رابطه بین سواد رسانه ای وقربانی سایبری [دوره 1398، شماره 10، 1398، صفحه 91-105]
خالق خواه، علی رابطه ساده و چندگانه بین راهبردهای یادگیری، خودکارآمدی با مدیریت زمان و مکان مطالعه دانش-آموزان متوسطه [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 1-15]
خالوندی، فاطمه بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با درگیری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 113-133]
خرازیان، لاله بررسی اثربخشی پویانمایی آثار نقاشی کودکان پیشدبستانی بر خلاقیت آنان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 2-21]
خروشی، پوران معیارهای اخلاق اسلامی در فرآیند پژوهش های علوم انسانی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 91-114]
خروشی، فروغ معیارهای اخلاق اسلامی در فرآیند پژوهش های علوم انسانی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 91-114]
خسروی، مهوش بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 27-44]
خلیلی، معصومه بررسی نقش ویژگی های شخصیتی در پیش بینی سبک های مقابله با استرس در دانشجویان پسر [دوره 1396، شماره 6، 1396، صفحه 78-93]
خلیلی کلاکی، زری تحلیل محتوای کتاب ریاضی سوم ابتدایی بر اساس برنامهریزی حل مساله به کمک آنتروپی شانون [دوره 1399، شماره 12، 1399، صفحه 96-114]
خورشیدی، ماشاءاله بررسی نقشمؤلفه های کیفیت زندگی کاری، جو آموزش، تعهدو فرهنگ سازمانی برابعاد توانمندسازی روان شناختی (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان بوشهر) [دوره 1399، شماره 12، 1399، صفحه 62-95]
خورشیدی، ماشاءاله بررسی تاثیر ابعاد مدیریت ارزش بر عملکرد سازمانی مبتنی بر استاندارد آموزشی ایزو 10015 ( مورد مطالعه : دانشگاه فرهنگیان بوشهر ) [دوره 1399، شماره 13، 1399، صفحه 119-157]
د
داداشی جلبری، زهرا شناسایی و طراحی الگوی موانع خسارت پذیری دبیران در نظام آموزشوپرورش ایران [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 177-209]
داعی الحسین، پری اثربخشی آموزش حرکات ترکیبی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 124-144]
دانشی جو، علی بررسی مقایسه کیفیت یادگیری دانش آموزان قبل و بعد از هوشمندسازی مدارس از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر یاسوج [دوره 1396، شماره 6، 1396، صفحه 36-59]
درویشی، زین العابدین بررسی دیدگاه معلمان در مورد میزان انعکاس مفاهیم "سبک زندگی تمدن ساز اسلامی ایرانی پیشرفت" در محتوای کتابهای دوره ابتدایی [دوره 1398، شماره 10، 1398، صفحه 2-23]
درویشی، زین العابدین سنجش وضعیت موجود مؤلفههای تدریس اثربخش از دیدگاه دبیران مدارس متوسطه اول [دوره 1398، شماره 10، 1398، صفحه 67-90]
دهقانی، مرضیه بررسی دیدگاه معلمان در خصوص وضعیت صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 1-10]
دهقانی یزدلی، هادی زیسته در افق روایت؛ بررسی موردی تحلیل کارکرد روایت و روایتپردازی در آموزش و فهم دانش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 16-30]
ذ
ذبیحی فر، شیما طراحی ، اجرا و ارزشیابی بازی آموزشی برای مبحث جدول تناوبی در درس شیمی پایه ی دهم [دوره 1399، شماره 13، 1399، صفحه 157-183]
ذهبیون، شهلا بررسی تاثیر رسانههای اجتماعی بر برند مدارس (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام مدارس ابتدایی شهر اصفهان) [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 22-42]
ر
رئیسی حسن لنگی، مرتضی پیشبینی رضایت شغلی بر اساس اعتماد و عدالت سازمانی در بین کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان [دوره 1396، شماره 7، 1396، صفحه 89-106]
رجایی توپکانلو، انیس شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر موفقیت درس کارورزی در توانمندسازی دانشجو معلمان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 103-120]
رحمانی، رضا بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با گسست نسلها از منظر مدیران، دبیران و مشاوران در مدارس متوسطه پسرانه [دوره 1397، شماره 9، 1397، صفحه 40-62]
رحمتی، شهربانو شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانشآموزان دوره متوسطه (شهرمشهد) [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 4-26]
رحیمی، حسن اثربخشی مداخله همکاری خانه و مدرسه (FAST) بر خودکارآمدی و استرس والدگری مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیشده [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 1-21]
رحیمی، مهدی رابطهی بین باورهای معرفتشناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانشجو- معلمان [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 43-48]
رحیمی، مهدی رابطهی بین باورهای معرفت شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانشجو- معلمان [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 64-74]
رحیمی، مهدیه نیمرخ "گروهبندی" در آیینه مدیریتکلاس درس [دوره 1399، شماره 12، 1399، صفحه 133-153]
رحیمی، مهدیه بررسی شادکامی دانشآموزان دوره اول ابتدایی در بستر سبک مدیریت کلاس [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 107-132]
رحیمی پور، عاطفه بررسی فرصتها و چالشهای تدریس در شبکه آموزشی دانشآموزان(شاد) بر اساس تجربه زیسته معلمان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 150-176]
رزاقیان، زهرا چالشها و مشکلات مربیان پیش دبستانی [دوره 1397، شماره 9، 1397، صفحه 129-144]
رزم ازما، پری مقایسه میزان و دلایل استفاده از فضای مجازی در بین دانشجویان پسر و دختر دانشگاه فرهنگیان [دوره 1398، شماره 11، 1398، صفحه 64-85]
رسولی، اعظم بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 27-44]
رضاپور، حسین مقایسه اثر بخشی درمان فعالسازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]
رضاپور میرصالح، یاسر بررسی نقش واسطهای نشاط ذهنی در رابطه بین ذهن آگاهی و خودمتمایزسازی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 191-211]
رضا زاده بهادران، حمید رضا تاثیر فیلم های آموزشی بر یادگیری اصطلاحات جعرافیایی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]
رضاوندی، علی بررسی پیشبینی پذیری فرسودگی شغلی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و خودکارآمدی در معلمان ابتدایی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 57-68]
رضایی، اکبر بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 1401، شماره 17، 1401]
رفیعی، محمد صادق رابطه خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی دانشجو-معلمان فرهنگیان استان فارس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 80-95]
رکنی، ایراندخت تاثیر فیلم های آموزشی بر یادگیری اصطلاحات جعرافیایی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]
رهبری، مهشاد رابطهی هوش هیجانی و تیپ های شخصیتی با سلامت روان دانشجومعلمان رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان اصفهان [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 76-91]
رییسی، احمد تحلیل محتوای ارتباط بین تصاویر و متن نوشتاری کتاب درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی [دوره 1396، شماره 6، 1396، صفحه 94-112]
ز
زارعی، محسن بررسی گرایش به تفکر انتقادی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1396، شماره 7، 1396، صفحه 107-130]
زارعی، محسن بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با درگیری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 113-133]
زارعی، ندا بررسی رابطه اضطراب ناشی از ویروس کرونا و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر مدارس نمونه دولتی دوره متوسطه اول سنندج [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 20-34]
زارعی زوارکی، اسماعیل بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانشآموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 90-104]
زاهدبابلان، عادل رابطه ساده و چندگانه بین راهبردهای یادگیری، خودکارآمدی با مدیریت زمان و مکان مطالعه دانش-آموزان متوسطه [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 1-15]
زرین کلاه، فاطمه اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر طرحواره درمانی بر طرح واره های ناسازگاراولیه [دوره 1396، شماره 7، 1396، صفحه 2-14]
زمردی، سعیده اثربخشی درمان هیجان مدار بر بهزیستی روانشناختی، پذیرش اجتماعی و کفایت اجتماعی معلمان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 147-168]
زند، محمد اسماعیل پیامدهای بازیهای رایانهای در دانشآموزان: بررسی نقش پرخاشگری و احساس تنهایی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 64-85]
زین آبادی، حسن رضا بررسی رابطه بین سبک رهبری توزیع شده مدیران و نگرش دبیران مقطع متوسطه شهر گناباد نسبت به تغییرسازمانی [دوره 1397، شماره 8، 1397، صفحه 19-42]
س
ساعدموچشی، لطف الله نظارت والدین بر تکالیف درسی و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی درس املاء و ریاضی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 111-121]
ساعدموچشی، لطف الله مقایسه تاثیر سبک ارتباطی و سنتی آموزش زبان انگلیسی بر مهارت های زبان آموزی دانش آموزان پایه اول متوسطه [دوره 1396، شماره 6، 1396، صفحه 16-35]
ستایشی اظهری، محمد پیامدهای بازیهای رایانهای در دانشآموزان: بررسی نقش پرخاشگری و احساس تنهایی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 64-85]
سرداری، باقر اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله بر هیجان های تحصیلی مثبت و منفی دانش آموزان پایه ششم [دوره 1398، شماره 11، 1398، صفحه 125-144]
سرسرابی، شراره سادات بررسی نظام تربیت معلم در فنلاند با تاکید بر دانشگاه تربیت معلم حرفه ای جمک [دوره 1399، شماره 12، 1399، صفحه 42-61]
سعیدی، علی تأملی در نقش عوامل سهگانه تقویت بر ابعاد تربیتی با الهام گرفتن از نظریه یادگیری اجتماعی و آموزههای دینی [دوره 1399، شماره 13، 1399، صفحه 54-67]
سعیدی، علی بررسی اثربخشی پویانمایی آثار نقاشی کودکان پیشدبستانی بر خلاقیت آنان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 2-21]
سلیمی کوچی، آرمان پیامدهای بازیهای رایانهای در دانشآموزان: بررسی نقش پرخاشگری و احساس تنهایی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 64-85]
سمیعی، لاله اثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب امتحان و خودکارآمدی دانش آموزان پایه دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 240-256]
سنجرانی، ابولفضل کاربرد تئوری انتخاب ویلیام گلسر در سرعت بخشیدن به شکلگیری هویت معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 233-261]
سیدکلان، سیدمحمد ارزیابی مدیریت کلاس های درس چندپایه مدارس ابتدایی از دیدگاه راهبران آموزشی [دوره 1399، شماره 13، 1399، صفحه 2-18]
سیدکلان، سیدمحمد بررسی رابطه اضطراب ناشی از ویروس کرونا و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر مدارس نمونه دولتی دوره متوسطه اول سنندج [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 20-34]
ش
شادمان، کاظم دوزبانگی در نظام آموزشی ایران (بررسی اجمالی عملکرد تحصیلی، هویت و تطبیق با نظام های آموزشی سایر کشور ها) [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 81-104]
شاه محمدی کلیبر، مهسا بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 1401، شماره 17، 1401]
شجاع نهند، حبیب اثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب امتحان و خودکارآمدی دانش آموزان پایه دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 240-256]
شجاعی جشوقانی، ریحانه بررسی رابطهی مؤلفههای سه گانه باورهای انگیزشی و عملکرد خانواده با اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان متوسطه دوره دوم برخوار [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 210-232]
شرفی، سکینه طراحی و تدوین الگوی برنامه درسی با رویکرد آموزش ترکیبی در مقطع متوسطه [دوره 1399، شماره 13، 1399، صفحه 91-118]
شریفزاده، حکیمه السادات بررسی رابطهی بین سلامت سازمانی مدارس و رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 12-21]
شعبانی، مریم پیامدهای بازیهای رایانهای در دانشآموزان: بررسی نقش پرخاشگری و احساس تنهایی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 64-85]
شکوری، زینب رابطه ابعاد کیفیت زندگی کاری و جو سازمانی با رفتارشهروندی سازمانی دربین معلمان [دوره 1399، شماره 13، 1399، صفحه 19-36]
شم آبادی، زهرا بررسی رابطه بین خلاقیت و اعتماد به نفس با پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 96-110]
شهبازی، اصغر تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان از لحاظ میزان توجه به مهارتهای زبانی [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 31-46]
شیخ کانلوی میلان، امین بررسی دیدگاه معلمان در مورد میزان انعکاس مفاهیم "سبک زندگی تمدن ساز اسلامی ایرانی پیشرفت" در محتوای کتابهای دوره ابتدایی [دوره 1398، شماره 10، 1398، صفحه 2-23]
شیرازی تهرانی، علی رضا رابطهی جهتگیری هدف،یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 34-42]
شیرازی تهرانی، علی رضا رابطه ی جهت گیری هدف،یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 50-63]
شیرانی بروجنی، سودابه مقایسه دانش آموزان دارای اضافه وزن با دانش آموزان عادی از لحاظ همجوشی شناختی، درگیری تحصیلی و لذت از فعالیتهای بدنی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 132-145]
ص
صادقی، الهه واکاوی گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم: سنجش تفاوت های جنسیتی بر اساس فاکتورهای فردی، خانوادگی و همسالان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 34-57]
صادقی، سهراب اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر طرحواره درمانی بر طرح واره های ناسازگاراولیه [دوره 1396، شماره 7، 1396، صفحه 2-14]
صادقی فیروزآبادی، وحید تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر کارکردهای اجرایی (توجه انتخابی، حافظه کاری و بازداری رفتاری) دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 69-89]
صالح صدق پور، بهرام طراحی ، اجرا و ارزشیابی بازی آموزشی برای مبحث جدول تناوبی در درس شیمی پایه ی دهم [دوره 1399، شماره 13، 1399، صفحه 157-183]
صالحی، کیوان بررسی گرایش به تفکر انتقادی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1396، شماره 7، 1396، صفحه 107-130]
صالحی، محمدرضا اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر طرحواره درمانی بر طرح واره های ناسازگاراولیه [دوره 1396، شماره 7، 1396، صفحه 2-14]
صالی، نعمت اله اثربخشی آموزش حرکات ترکیبی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 124-144]
صانعی مهری، زهره چالش های ارزشیابی کیفی درحوزه اجرا و آموزش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 61-80]
صانعی مهری، زهره مقایسه میزان و دلایل استفاده از فضای مجازی در بین دانشجویان پسر و دختر دانشگاه فرهنگیان [دوره 1398، شماره 11، 1398، صفحه 64-85]
صانعی مهری، زهره بررسی شادکامی دانشآموزان دوره اول ابتدایی در بستر سبک مدیریت کلاس [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 107-132]
صباغ کرمانی، لیدا بررسی رابطه بین طرحوارههای ناسازگار اولیه با استرس شغلی و خودکارآمدی شغلی آموزگاران ابتدایی ناحیه 2 کرمان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 111-131]
صدر، آمنه تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه پنجم ابتدایی با استفاده از نظریه نمایش اجزای مریل [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 169-192]
صفاریه، محدثه تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی از منظر فعال بودن و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی [دوره 1397، شماره 9، 1397، صفحه 63-89]
صفانیا، علیمحمد تاثیر دو روش تدریس سنتی وتلفیقی درس تربیت بدنی بر یادگیری درس ریاضی ومهارتهای بنیادی دانشآموزان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 2-13]
ط
طاهونه بان گل خطمی، سمیرا اثربخشی قصهگویی بر میزان هوش اخلاقی و گنجینه لغات دانشآموزان پایه دوم دبستان [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 105-123]
طباطبایی، مریم سادات مقایسه رابطه ویژگیهای شخصیتی و سبکهای دلبستگی با میزان اعتیاد به گوشیهوشمند [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 22-41]
ظ
ظفرنیا، سیما رابطه هویت تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان با نقش میانجی جهتگیری هدفی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 146-170]
ع
عابدی، احمد میزان رعایت اصول روانشناختی در تدوین کتاب علوم دوم ابتدایی از نظر معلمان زن شهرهای اصفهان و تهران [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 14-28]
عابدی پریجا، حسین نقش مؤلفه های کارکرد خانوادگی در پیش بینی تفکرات خودکشی گرایانه دانش آموزان [دوره 1399، شماره 13، 1399، صفحه 37-53]
عابدی پریجا، حسین واکاوی گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم: سنجش تفاوت های جنسیتی بر اساس فاکتورهای فردی، خانوادگی و همسالان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 34-57]
عابدینی بلترک، میمنت بررسی نقش واسطه ای خودکارآمدی در رابطه ی ویژگی های شخصیتی با صلاحیت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 1-19]
عباسی، اعظم بررسی رابطه نقش شغلی با تنش شغلی معلمان کودکان با نیازهای ویژه [دوره 1398، شماره 10، 1398، صفحه 45-66]
عباسی، حامد استانداردها و معیارهای تهیه و تولید بردهای هوشمند (smart board) برای محیطهای یادگیری الکترونیکی [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 1-11]
عباسی، حامد استانداردها و معیارهای تهیه و تولید بردهای هوشمند (smart board) برای محیط های یادگیری الکترونیکی [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]
عباسی، حمید استانداردها و معیارهای تهیه و تولید بردهای هوشمند (smart board) برای محیطهای یادگیری الکترونیکی [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 1-11]
عباسی، حمیده استانداردها و معیارهای تهیه و تولید بردهای هوشمند (smart board) برای محیط های یادگیری الکترونیکی [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 1-18]
عباسی، زهره بررسی رابطه نقش شغلی با تنش شغلی معلمان کودکان با نیازهای ویژه [دوره 1398، شماره 10، 1398، صفحه 45-66]
عبدی، سولماز مدلیابی تاثیر فرهنگ اخلاقی و جو سازمانی بر کیفیت زندگی کاری معلمان با نقش میانجی اعتماد سازمانی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 58-79]
عسکری، شیرین تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم از نظر توجه به مؤلفه های مرتبط با امام رضا(ع) [دوره 1396، شماره 7، 1396، صفحه 43-69]
عسکری رباطی، غلامحسین تحلیل محتوای کتاب ریاضی سوم ابتدایی بر اساس برنامهریزی حل مساله به کمک آنتروپی شانون [دوره 1399، شماره 12، 1399، صفحه 96-114]
عظیمی، محمد اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی [دوره 1397، شماره 9، 1397، صفحه 145-165]
عقیلی، رضا مطالعه عامل روانشناختی اضطراب و تاثیر آن در اعتیاد به اینترنت در دانشجویان ترم اول مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 22-33]
علوی، مهتاب رابطه سرمایه روانشناختی با عملکرد شغلی و تعهد سازمانی معلمان دوره ابتدایی شهرستان دره شهر1 [دوره 1396، شماره 7، 1396، صفحه 15-42]
علی پور، مرضیه ارزیابی تاثیر بازی های رایانه ای ملی بر رشد هوش فرهنگی و حس نوع دوستی دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان اسفراین) [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 43-68]
علیدوستی، فاطمه رابطه هویت تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان با نقش میانجی جهتگیری هدفی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 146-170]
علی زاده، کاظم بررسی عوامل موثر بر نهادینه ساختن مدیریت مشارکت ها در مدارس با تکنیک تحلیل شبکه (ANP-DEMATEL) [دوره 1397، شماره 8، 1397، صفحه 92-107]
علی نژاد، حسین بررسی رابطهی بین سلامت سازمانی مدارس و رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 12-21]
علی نژاد، حسین بررسی رابطه ی بین سلامت سازمانی مدارس و رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 19-34]
عمادی، زهره کارورزی با رویکرد پژوهش روایی: الگویی نو در توسعه حرفه ای معلمان [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 11-32]
غ
غبدیان، محمد اولویت بندی عوامل موثربرانگیزش شغلی دانشجویان رشته ی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد بر اساس نظریه هرزبرگ [دوره 1396، شماره 6، 1396، صفحه 114-133]
غریبی، جلال مقایسه مهارتهای اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان کلاسهای چندپایه و تکپایه دوره دوم ابتدایی شهرستان دیواندره [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 183-201]
غفوری، سجاد تحلیل محتوای حکایت ها در کتاب فارسی سال دوم دبستان و تعیین سطح خوانایی آن با استفاده از شاخص های فلش و گانینگ [دوره 1396، شماره 6، 1396، صفحه 2-14]
ف
فتح آبادی، جلیل تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر کارکردهای اجرایی (توجه انتخابی، حافظه کاری و بازداری رفتاری) دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 69-89]
فرجزاده، رامین اثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب امتحان و خودکارآمدی دانش آموزان پایه دوم متوسطه [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 240-256]
فرنگی، محمدرضا کاربرد تئوری انتخاب ویلیام گلسر در سرعت بخشیدن به شکلگیری هویت معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 233-261]
فرهنگ رازی، شیما بررسی اثربخشی پویانمایی آثار نقاشی کودکان پیشدبستانی بر خلاقیت آنان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 2-21]
فروغی سوها، فردین مدلیابی تاثیر فرهنگ اخلاقی و جو سازمانی بر کیفیت زندگی کاری معلمان با نقش میانجی اعتماد سازمانی [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 58-79]
فریادی، سارینا بررسی رابطه اضطراب ناشی از ویروس کرونا و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر مدارس نمونه دولتی دوره متوسطه اول سنندج [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 20-34]
فهندژ سعدی، پری رابطه خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی دانشجو-معلمان فرهنگیان استان فارس [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 80-95]
فولادچنگ، محبوبه بررسی رابطه بین طرحوارههای ناسازگار اولیه با استرس شغلی و خودکارآمدی شغلی آموزگاران ابتدایی ناحیه 2 کرمان [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 111-131]
ق
قادری روسنگ، اعظم تحلیل محتوای توصیفی تصاویرکتب علوم تجربی دوره ابتدایی براساس معیار عدالت جنسیتی [دوره 1398، شماره 11، 1398، صفحه 86-104]
قاسم پور، صفیه اثربخشی قصهگویی بر میزان هوش اخلاقی و گنجینه لغات دانشآموزان پایه دوم دبستان [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 105-123]
قربانزاده، پویا اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله بر هیجان های تحصیلی مثبت و منفی دانش آموزان پایه ششم [دوره 1398، شماره 11، 1398، صفحه 125-144]
قلاوندی، حسن سنجش وضعیت موجود مؤلفههای تدریس اثربخش از دیدگاه دبیران مدارس متوسطه اول [دوره 1398، شماره 10، 1398، صفحه 67-90]
قموشی، زهرا بررسی اثر خودپنداره مدیران مدارس بر یادگیری سازمانی با میانجیگری اخلاق حرفهای [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 145-167]
قموشی، زهرا رابطه کانون کنترل و مسئولیتپذیری اجتماعی با میانجیگری اخلاق حرفهای در بین معلمان ابتدایی شهرری [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 69-91]
قنبری، مهدی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان از لحاظ میزان توجه به مهارتهای زبانی [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 31-46]
قنبری میلاسی، مجید مطالعه عامل روانشناختی اضطراب و تاثیر آن در اعتیاد به اینترنت در دانشجویان ترم اول مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 22-33]
قندی زاده، مهناز پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر اساس انگیزه پیشرفت و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 24-42]
قهاری، اعظم مقایسه رابطه ویژگیهای شخصیتی و سبکهای دلبستگی با میزان اعتیاد به گوشیهوشمند [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 22-41]
قوامی، رویا شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانشآموزان دوره متوسطه (شهرمشهد) [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 4-26]
ک
کارگری، نرگس بررسی رابطه ی مکانیسم یادگیری دانش آموزان دوره ی متوسطه و فناوری اطلاعات با نقش میانجی گری مدیریت کلان [دوره 1397، شماره 8، 1397، صفحه 43-65]
کاظمی، صدیقه تدریس به منزله ی عملی فرهنگی [دوره 1398، شماره 11، 1398، صفحه 17-42]
کاظمی، مرضیه اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس، خودانتقادی و تنظیم هیجان معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه در زمان همه گیری کرونا [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 159-182]
کاظمی مجد، زهرا بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و شادکامی با در نظر گرفتن رضایت از زندگی دبیران متوسطه ی شهرستان آزادشهر در سال تحصیلی 1393-1394 [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 92-110]
کاظمی مجد، زهرا تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان از لحاظ میزان توجه به مهارتهای زبانی [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 31-46]
کاظمی مجد، سمیه بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و شادکامی با در نظر گرفتن رضایت از زندگی دبیران متوسطه ی شهرستان آزادشهر در سال تحصیلی 1393-1394 [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 92-110]
کاویار، اکرم پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر اساس انگیزه پیشرفت و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 24-42]
کرامتی، انسی بررسی دلایل عدم مشارکت معلمان راهنما در اجرای طرح کارورزی دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان: مورد رشته علوم تربیتی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 33-51]
کرامتی، انسی بررسی چالش های برنامه درسی کارورزی (1) در شرایط کرونایی از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 2-23]
کرمی، عزیز مقایسه تاثیر سبک ارتباطی و سنتی آموزش زبان انگلیسی بر مهارت های زبان آموزی دانش آموزان پایه اول متوسطه [دوره 1396، شماره 6، 1396، صفحه 16-35]
کرمی گزافی، علیرضا طراحی ، اجرا و ارزشیابی بازی آموزشی برای مبحث جدول تناوبی در درس شیمی پایه ی دهم [دوره 1399، شماره 13، 1399، صفحه 157-183]
کریمی، پریسا مقایسه مهارتهای اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان کلاسهای چندپایه و تکپایه دوره دوم ابتدایی شهرستان دیواندره [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 183-201]
کریمی مزیدی، علی بررسی نقش واسطه ای خودکارآمدی در رابطه ی ویژگی های شخصیتی با صلاحیت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 1-19]
کلانتررشیدی، فرزانه نگرش سنجی تکنولوژی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان گتوند(خوزستان) در درس علوم تجربی در سال تحصیلی 1398-1397 [دوره 1397، شماره 8، 1397، صفحه 108-127]
کندری، فائزه تحلیل محتوای توصیفی تصاویرکتب علوم تجربی دوره ابتدایی براساس معیار عدالت جنسیتی [دوره 1398، شماره 11، 1398، صفحه 86-104]
کندری، فائزه سنجش و مقایسه سطح خوانایی کتاب فارسی خوانداری پایه سوم ابتدایی براساس تکنیکهای خوانایی [دوره 1399، شماره 12، 1399، صفحه 22-41]
کوثری، مجید مقایسه سازگاری اجتماعی و ادراک از محیط در بین دانشآموزان ابتدایی کلاسهای چندپایه و عادی در شهرستان فیروزآباد [دوره 1398، شماره 11، 1398، صفحه 105-124]
کوهستانی، فهیمه تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه کیفیت زندگی دانشآموزان دبستان (ESQOL) [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 42-63]
گ
گرجی، رضا دوزبانگی در نظام آموزشی ایران (بررسی اجمالی عملکرد تحصیلی، هویت و تطبیق با نظام های آموزشی سایر کشور ها) [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 81-104]
م
محبی امین، امینه بررسی رابطه بین خلاقیت و اعتماد به نفس با پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول [دوره 1401، شماره 17، 1401، صفحه 96-110]
محمدپناه اردکان، عذرا تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه کیفیت زندگی دانشآموزان دبستان (ESQOL) [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 42-63]
محمدزاده، علی بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 1401، شماره 17، 1401]
محمدقاسمی، غلامرضا نقش ورزش در میزان ناهنجاری رفتاری دانش اموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهر مشهد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 62-75]
محمدی، علی زمان تحلیل محتوای ارتباط بین تصاویر و متن نوشتاری کتاب درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی [دوره 1396، شماره 6، 1396، صفحه 94-112]
محمدی، محسن بررسی نقشمؤلفه های کیفیت زندگی کاری، جو آموزش، تعهدو فرهنگ سازمانی برابعاد توانمندسازی روان شناختی (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان بوشهر) [دوره 1399، شماره 12، 1399، صفحه 62-95]
محمودی، سیروس تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم از نظر توجه به مؤلفه های مرتبط با امام رضا(ع) [دوره 1396، شماره 7، 1396، صفحه 43-69]
محمودی، مهدی شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر موفقیت درس کارورزی در توانمندسازی دانشجو معلمان [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 103-120]
محمودی ثانی، ابراهیم مطالعه عامل روانشناختی اضطراب و تاثیر آن در اعتیاد به اینترنت در دانشجویان ترم اول مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 22-33]
محمودی ثانی، ابراهیم بررسی رابطه بین میزان وابستگی به اینترنت وسنجش اضطراب دردانشجویان ترم اول مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 35-49]
محمودی ثانی، نصرت اله بررسی رابطه بین میزان وابستگی به اینترنت وسنجش اضطراب دردانشجویان ترم اول مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 35-49]
مختاری، محمدرضا بررسی رابطهی مؤلفههای سه گانه باورهای انگیزشی و عملکرد خانواده با اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان متوسطه دوره دوم برخوار [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 210-232]
مددی، فرهاد مقایسه سازگاری اجتماعی و ادراک از محیط در بین دانشآموزان ابتدایی کلاسهای چندپایه و عادی در شهرستان فیروزآباد [دوره 1398، شماره 11، 1398، صفحه 105-124]
مرادی، فاطمه بررسی تاثیر عشق به مدرسه بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی با استفاده از مدل وانگ و همکاران [دوره 1397، شماره 8، 1397، صفحه 66-91]
مرادی، فاطمه رابطه بین اخلاق حرفه ای و تعهد سازمانی با نقش میانجی فرهنگ سازمانی در مدارس [دوره 1397، شماره 9، 1397، صفحه 21-39]
مرادی، فاطمه بررسی تاثیر رسانههای اجتماعی بر برند مدارس (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام مدارس ابتدایی شهر اصفهان) [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 22-42]
مرتضوی زاده، سیدحشمت الله نظارت والدین بر تکالیف درسی و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی درس املاء و ریاضی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 111-121]
مستشیری، سیده الناز بررسی تاثیر مدارس تیز هوشان بر آینده تحصیلی دانش آموزان [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 47-60]
مستشیری، ندا بررسی تاثیر مدارس تیز هوشان بر آینده تحصیلی دانش آموزان [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 47-60]
مسلمان، مهسا پیشبینی سبک تدریس فعال بر اساس سبکهای تفکر معلمان مدارس ابتدایی شهرستان آمل [دوره 1398، شماره 10، 1398، صفحه 106-128]
مشکی باف مقدم، زهره نیمرخ "گروهبندی" در آیینه مدیریتکلاس درس [دوره 1399، شماره 12، 1399، صفحه 133-153]
مشکی باف مقدم، زهره بررسی شادکامی دانشآموزان دوره اول ابتدایی در بستر سبک مدیریت کلاس [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 107-132]
مصلح امیردهی، هادی بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 27-44]
مطلبی نژاد، علیرضا مقایسه رابطه ویژگیهای شخصیتی و سبکهای دلبستگی با میزان اعتیاد به گوشیهوشمند [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 22-41]
مظهری، زهرا بررسی تاثیر پذیرش فناوری برمیزان حل مساله دانشآموزان متوسطه اول شهرستان دامغان [دوره 1396، شماره 7، 1396، صفحه 131-149]
مظهری، محمدمهدی بررسی تاثیر پذیرش فناوری برمیزان حل مساله دانشآموزان متوسطه اول شهرستان دامغان [دوره 1396، شماره 7، 1396، صفحه 131-149]
معینی مکیا، مهدی رابطه ساده و چندگانه بین راهبردهای یادگیری، خودکارآمدی با مدیریت زمان و مکان مطالعه دانش-آموزان متوسطه [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 1-15]
مقدسی، زینب بررسی دیدگاه معلمان در خصوص وضعیت صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 1-10]
مکوندی، محمد بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش و تدریس در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجو ـ معلمان(مطالعه موردی:پردیسهای استان خوزستان) [دوره 1399، شماره 12، 1399، صفحه 2-21]
مکوندی، محمد بررسی فرصتها و چالشهای تدریس در شبکه آموزشی دانشآموزان(شاد) بر اساس تجربه زیسته معلمان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 150-176]
منظری توکلی، وحید بررسی پیشبینی پذیری فرسودگی شغلی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و خودکارآمدی در معلمان ابتدایی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 57-68]
منوچهری زاده، الهام نگرش سنجی تکنولوژی آموزشی و بررسی تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان گتوند(خوزستان) در درس علوم تجربی در سال تحصیلی 1398-1397 [دوره 1397، شماره 8، 1397، صفحه 108-127]
منوچهری زاده، الهام بررسی ومقایسه مولفه های اصلی آموزش محیط زیست در کتاب های درسی علوم تجربی دوره ی ابتدایی [دوره 1398، شماره 10، 1398، صفحه 129-147]
مهدوی، علی پیشبینی سبک تدریس فعال بر اساس سبکهای تفکر معلمان مدارس ابتدایی شهرستان آمل [دوره 1398، شماره 10، 1398، صفحه 106-128]
موسوی، ستاره بررسی تاثیر آموزش مهارتهای هیجانی بر ابعاد کارآمدی خانواده در شرایط شیوع کرونا [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 61-86]
موسوی، فرانک ارتقاء سطح خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم تجربی از طریق رویکرد تدریس مبتنی بر نقشه های مفهومی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 45-58]
مولایی، سیده نجمه کارورزی با رویکرد پژوهش روایی: الگویی نو در توسعه حرفه ای معلمان [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 11-32]
میرزاجانی، حسن اثربخشی قصه درمانی بر تنظیم هیجان و نشانههای اضطرابی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 133-149]
میرکمالی، سید محمد رابطه کانون کنترل و مسئولیتپذیری اجتماعی با میانجیگری اخلاق حرفهای در بین معلمان ابتدایی شهرری [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 69-91]
میرمهدی، سیدرضا اثربخشی آموزش حرکات ترکیبی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 124-144]
ن
ناصری، رقیه سادات اقتدار طلبی معلمان به عنوان آفت تفکر در دانش آموزان: یک مطالعه قوم نگارانه [دوره 1396، شماره 7، 1396، صفحه 70-88]
نجاتی، وحید تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر کارکردهای اجرایی (توجه انتخابی، حافظه کاری و بازداری رفتاری) دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 69-89]
نجاتی فر، سارا اثربخشی مداخله همکاری خانه و مدرسه (FAST) بر خودکارآمدی و استرس والدگری مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیشده [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 1-21]
نصر اصفهانی، احمدرضا معیارهای اخلاق اسلامی در فرآیند پژوهش های علوم انسانی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 91-114]
نصر اصفهانی، احمدرضا میزان رعایت اصول روانشناختی در تدوین کتاب علوم دوم ابتدایی از نظر معلمان زن شهرهای اصفهان و تهران [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 14-28]
نصیریان، زکیه بررسی رابطه استرس شغلی با عملکرد شغلی معلمان دوره ابتدایی [دوره 1399، شماره 12، 1399، صفحه 115-132]
نظربلند، ندا تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر کارکردهای اجرایی (توجه انتخابی، حافظه کاری و بازداری رفتاری) دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 69-89]
نظرزاده گیگلو، سالار تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر کارکردهای اجرایی (توجه انتخابی، حافظه کاری و بازداری رفتاری) دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 69-89]
نکوئئ، حسین اثربخشی قصه درمانی بر تنظیم هیجان و نشانههای اضطرابی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 133-149]
نکویی، فاطمه اثربخشی قصه درمانی بر تنظیم هیجان و نشانههای اضطرابی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 133-149]
نودهی، حسن بررسی رابطه نقش شغلی با تنش شغلی معلمان کودکان با نیازهای ویژه [دوره 1398، شماره 10، 1398، صفحه 45-66]
نوروزی، رضا بررسی دیدگاه معلمان در مورد میزان انعکاس مفاهیم "سبک زندگی تمدن ساز اسلامی ایرانی پیشرفت" در محتوای کتابهای دوره ابتدایی [دوره 1398، شماره 10، 1398، صفحه 2-23]
نیکومنش، صفورا بررسی تأثیر هوش هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و کاهش پرخاشگری با متغیر میانجی عزت نفس [دوره 1400، شماره 15، 1400، صفحه 35-56]
ه
هاشمی، سهیلا بررسی رابطهی بین سلامت سازمانی مدارس و رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی [دوره 1394، شماره 1، 1394، صفحه 12-21]
هجرتی، مرتضی بررسی رابطه بین سبک رهبری توزیع شده مدیران و نگرش دبیران مقطع متوسطه شهر گناباد نسبت به تغییرسازمانی [دوره 1397، شماره 8، 1397، صفحه 19-42]
همت یار، میر بشیر بررسی دیدگاه معلمان در مورد میزان انعکاس مفاهیم "سبک زندگی تمدن ساز اسلامی ایرانی پیشرفت" در محتوای کتابهای دوره ابتدایی [دوره 1398، شماره 10، 1398، صفحه 2-23]
ی
یاسمی، صدیقه بررسی گرایش به تفکر انتقادی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 1396، شماره 7، 1396، صفحه 107-130]
یاسمی، صدیقه بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با درگیری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان [دوره 1401، شماره 16، 1401، صفحه 113-133]
یوسفی، حسن بررسی وضعیت موجود تربیت هنری از دیدگاه معلمان ابتدایی [دوره 1400، شماره 14، 1400، صفحه 87-102]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد